Kesäkerhot, koulujen kerhot, harrastustoiminta

Kesäkerhotoiminta

Vuoden 2024 kesäkerhohaku on suoritettu eikä hakemuksia valitettavasti enää oteta vastaan.

Paikan saaneille ilmoitetaan wilmassa/sähköpostitse 26.4.2024 mennessä.

Jos saatua kesäkerhopaikkaa ei oteta vastaan, se  tulee perua sähköpostitse osoitteeseen kasvatus-jaopetuskeskus@nokiankaupunki.fi 13.5.2024 mennessä.

Kesäkerhoista lähetetään sähköpostitse infokirje huoltajille viimeistään 26.5.2024.

Toimintaa tullaan järjestämään suunnitellusti sekä  Harjuniityn, Myllyhaan että  Nokian kouluilla kesäkuun kahden ensimmäisen viikon ajan 3.-14.6.2024.

Toiminta-aika on ma-pe klo 8-16 ja toimintaan sitoudutaan koko kahden viikon ajaksi. Toimintamaksu kahdelta viikolta on 100 euroa (sis. lounaan, välipalan ja vakuutuksen).

Koulujen yhteystiedot:

Harjuniityn koulu: Lautamiehenkatu 1, 37140 Nokia
Myllyhaan koulu: Hirsimäenkatu 30, 37100 Nokia
Nokian koulu: Puutteenkuja 5, 37120 Nokia

Lisätietoja saa p. 050 395 1794 (ma-pe klo 9-15) / jonna.pietarila@nokiankaupunki.fi

Koulujen kerhot/Kerhoja kaikille

Koulun kerhotoimintaa Kerhoja kaikille järjestetään ala-ja yläkouluilla koulupäivän yhteydessä .Kerhotoiminta on osallistujille maksutonta matalan kynnyksen esteetöntä toimintaa ja yhdessä Harrasta Nokialla toiminnan kanssa pyrkii tarjoamaan lapsille ja nuorille monipuolisen harrastamisverkoston. Kerhoja pyritään perustamaan oppilaiden toiveista käsin ja ne voivat olla koko lukuvuoden kestäviä tai lyhyempinä kokonaisuuksina toteutettavia kerhoja . Ohjaajina voivat toimia koulujen opettajat, koulunkäynninohjaajat, yhdistykset, yritykset  ja seuratoimijat.

Kerhotoiminnasta tiedotetaan oppilaita ja huoltajia pääasiassa Wilman kautta. Toimintaa rahoitetaan hankkeiden kautta.

Koulujen harrastustoiminta/Harrasta Nokialla

Kouluilla ja koulujen lähiympäristössä  toimii myös maksuttomia harrastusryhmiä. Harrastusryhmien lukujärjestykset ja lisää tietoa löytyy Harrasta Nokialla verkkosivulta. Linkki Harrasta Nokialla sivulle.