Linnavuoren kirjasto

Tarkista aineiston saatavuus ja uusi lainasi PIKI-verkkokirjastossa osoitteessa piki.fi.

Linnavuoren omatoimikirjasto

Linnavuoren lähikirjasto on avoinna kirjaston omatoimiseen käyttöön joka päivä klo 9-19. Huomioithan, että henkilökunta on paikalla vain asiakaspalveluaikoina.

Omatoimiaikoina kirjastoon pääsee sisään kirjastokortilla ja kirjastokortin nelinumeroisella tunnusluvulla. Tunnusluvun saat kirjaston henkilökunnalta.

Aukioloajat

Satutunnit

Käyntiosoite: Linnavuorentie 12, 37240 Linnavuori
Postiosoite: Nokian kaupunki / Linnavuoren kirjasto, PL 2, 37101 Nokia
Sähköposti: linnavuorenkirjasto(at)nokiankaupunki.fi
Asiakaspalvelu p. 050 395 6172

Henkilökunta

Ari Leppänen, kirjastovirkailija, p. 050 395 6172
etunimi.sukunimi(at)nokiankaupunki.fi

Saapuminen kirjastoon

Linnavuoren lähikirjasto sijaitsee Nokian keskustasta noin yhdeksän kilometriä Siuron suuntaan. Siurosta jatketaan risteyksestä Murhasaari -Linnavuori oikealle Linnavuoreen. Vajaan kahden kilometrin päästä käännytään oikealle Vuorenhovintielle, jota kuljetaan noin 300 metriä, jonka jälkeen käännytään Linnavuorentielle, jota kuljetaan n. 50 metriä. Kirjasto sijaitsee vasemmalla Vuorenhovi-nimisessä rakennuksessa.