KULTTUURIPOLKU

Nokian kulttuuripolku on lapsille ja nuorille suunnattu kulttuurikasvatusohjelma, jossa painottuvat kaupungin kulttuuriperintö ja -tarjonta. Tutustumiskohteina ovat mm. Hinttalan kotiseutumuseo, Nokian työläiskotimuseot ja kirjasto- ja kulttuuritalo Virta. Kirjastopalveluilla on monipuolisia palveluja eri ikäluokille. Kouluilla vierailee mm. kirjailijoita, käsityön, sanataiteen ja maailmanmusiikin ammattilaisia sekä esiintyviä ryhmiä niin Nokialta kuin kauempaakin. Ohjelma etenee kouluilla vuosiluokittain ja varhaiskasvatuksessa teemavuosittain.

Nokian kulttuuripolku tavoittaa vuosittain lähes 6 000 lasta ja nuorta osana päivähoito- ja koulupäivää. Sitä toteuttavat Nokian kaupungin kulttuuri- ja kirjastopalvelut, varhaiskasvatus ja perusopetus yhdessä lukuisten eri toimijoiden kanssa. Ohjelma on liitetty osaksi perusopetuksen, varhaiskasvatuksen ja esiopetuksen opetussuunnitelmia.

Kulttuuripolun kuvitus: Satu Cozens

Ota yhteyttä

Varaukset hoidetaan pääasiassa sähköisesti Luokkakohtaisessa ohjelmassa on mukana ajankohtaiset ilmoittautumislinkit.

Muutokset varauksissa:
Miia Granath
toimistosihteeri
Nokian kaupungin vapaa-aikapalvelut

Ohjelmasisällöt:
Pia Keltti

k
ulttuurikoordinaattori
Nokian kaupungin k
ulttuuripalvelut
p.

Kirjaston ohjelmasisällöt ja muutokset varauksissa: