Tenniskentät ja koripallokenttä

Tenniskentät kaudelle 2024 ovat auki. Uutuutena mahdollisuus verkkomaksamiseen perinteisen laskun ohella.

Nokian kaupungin tenniskentät sijaitsevat Tapio Rautavaaran kentän ja nurmikentän KK2 läheisyydessä. Tenniskentällä voi pelata ilmaiseksi ilman varausta, mikäli kentällä on tilaa. Varauksen tehneellä on kuitenkin ensisijaisesti oikeus kentän käyttöön. Viikonlopun varaukset tulee tehdä perjantaisin ennen klo 14:30. Tenniskentän maksu on 10 e/h yksityishenkilöiltä ja yrityksiltä, nokialaisilta seuroilta maksu on 5 e/h. Koripallokentän maksu ja varauskäytäntö on sama kuin tenniskentillä.
Kentälle ei ole esteetön kulku, ympäristössä hiekkapolkuja.

Varaukset laskulle Tenniskentille 1 ja 2 sekä koripallokentälle voi tehdä Tilavarauksista täyttämällä lomakkeen tiedot. Lasku lähetetään jälkikäteen.

Varaukset verkkomaksulla Tenniskentille 1 ja 2 sekä koripallokentälle tapahtuvat rekisteröitymällä Timmiin alla olevien yleisten ohjeiden mukaan. HUOM! Verkkomaksu on Tenniskenttien varauksissa mahdollista vain yksityishenkilöille ja maksu tapahtuu heti varauksen yhteydessä. Maksettua varausta ei ole mahdollista peruuttaa. Tenniskenttien varaamisesta verkkomaksulla saat heti varausvahvistuksen sähköpostiin, jos varausehdot täyttyvät.

Tee varaus rekisteröitymällä Timmiin

Vuorovaraushakemuksen teko TIMMI 360 -tilavarausjärjestelmässä

Nokian kaupunki käyttää tilavarauksissa sähköistä tilavarauskalenteria Timmiä, jossa näkyvillä ovat kaikki hyvinvoinnin ja vapaa-ajan vuokraamat tilat.

Timmi-tilavarausjärjestelmässä on nyt käytössä TIMMI 360 sähköisen asioinnin käyttöliittymä.

TIMMI 360 ohjeet varaushakemuksen tekoon
Voit selata tiloja rekisteröitymättömänä käyttäjänä, mutta tehdäksesi tilavarauksia sinun täytyy rekisteröityä TIMMI 360 -tilavarausjärjestelmään. Mene selaimellasi osoitteeseen https://timmi.tampere.fi/ ja valitse Nokian kaupunki, Hyvinvointi ja vapaa-aika.

1. Lue sivun liitetiedosto(t) TIMMI 360 rekisteröitymisohjeet yksityishenkilölle ja/tai organisaation puolesta asiointiin ja rekisteröidy palvelun käyttäjäksi. Jos rekisteröidyt puolesta asiointiin varmista, että organisaatiosi on antanut sinulle valtuudet tehdä tilavarauksia organisaation nimissä.

2. Saat ilmoituksen sähköpostiisi, kun rekisteröityminen on vahvistettu.

3. Kirjaudu käyttäjätunnuksellasi Timmiin.

4. Etusivulta tiloja voi hakea pikahaulla tai valitsemalla “Varauskalenteri” tai “Varaa tiloja”.

• “Varauskalenteri” tarjoaa nimensä mukaisesti tutun kalenterinäkymän tilojen tarkasteluun. Voit tarkastella yhtä tai useampaa tilaa päivä tai viikko kerrallaan.
  • “Varaa tiloja” tarjoaa mahdollisuuden tarkennettuun hakuun. Näkymässä voit hakea tiloja mm. käyttötarkoituksen, tilatyypin, alueen, pinta-alan ja tilassa olevien varusteiden mukaan.
  • “Pikahaku” hakee vapaana olevat tilat valitun käyttötarkoituksen perusteella.

Hae tila ja valitse vapaana oleva aika. Lue ja hyväksy varaus- ja peruutusehdot ja valitse sopiva varaustapa. Hakemuslomake aukeaa.

5. Varaushakemuksen täyttäminen

Pakollisia tietoja ovat:

• Varaustieto – varauksen/tapahtuman nimi, joka kuvaa varausta
  • Kellonaika ja päivämäärä
  • Käyttötarkoitus – valitse tarjotuista vaihtoehdoista
  • Kävijämäärät

Seuraavaksi voit halutessasi valita lisävarusteita ja -palveluita, jos sellaisia on tilassa tarjolla.

Viimeisenä näet Yhteenvedon varauksen tiedoista. Tarkista, että tiedot ovat oikein ja paina ”Luo hakemus”.