Nokian kaupungin uudessa brändi-ilmeessä näkyvät kasvava kaupunkisiluetti, vesistöt ja teollinen historia

Nokian kaupunki ottaa käyttöön uuden tunnuksen, sloganin sekä visuaalisen ilmeen 8.1.2019 alkaen. Muutoksen taustalla ovat vuonna 2017 vahvistettu Nokian kaupungin uusi strategia sekä kilpailukyvyn ja kaupunkimarkkinoinnin kehittäminen. Brändistrategiassa ja sen ydinviesteissä kiteytyvät Nokian kaupungin ainutlaatuisuus osana Pirkanmaata ja sen keskeisintä kaupunkiseutua.

Vastaa Kymppilinjan ja Pinsiön kutsutaksin asiakaskyselyyn linjojen kehittämiseksi

Vastaa Kymppilinjan ja Pinsiön kutsutaksin asiakaskyselyyn ja kerro, kuinka linjoja tulisi kehittää. Kyselyssä kerätään asiakkaiden mielipiteitä esimerkiksi siihen liittyen, pitäisikö matkan maksaminen olla mahdollista myös Tampereen seudun joukkoliikenteen matkakortilla. Voit kertoa myös ideoita reitteihin ja aikatauluun liittyen.

Nokian kaupunki on luopumassa tarpeettomista kiinteistöistään

Nokian kaupunki suunnittelee luopuvansa eräistä heikkokuntoisista tai kaupungin ydintoiminnan ulkopuolella olevista kiinteistöistään. Kaupunginhallitukselle laaditun ehdotuksen mukaan nämä rakennukset myydään tai puretaan. Samalla on tarkoitus vapauttaa resursseja muiden rakennusten kehittämiseen ja kunnostamiseen.

Anna palautetta kävelyn ja pyöräilyn olosuhteista

Liikkujilta kysytään näkemyksiä kuntansa kävely- ja pyöräilymahdollisuuksista ja niiden kehittymisestä. Kyselyyn voivat vastata Tampereen, Kangasalan, Lempäälän, Nokian, Oriveden, Pirkkalan, Vesilahden ja Ylöjärven asukkaat. Ajankohtainen teema on tänä vuonna pyörämatkailu.