Vapaat yritystontit uudessa karttapalvelussa

Nokian kaupungin myytävät ja vuokrattavat yritystontit löytyvät nyt uudesta karttapalvelusta. Tarjolla on useita erilaisia rakennusvalmiita tontteja teollisuuden ja kaupan toimijoille keskeisellä Kolmenkulman yritysalueella. Kolmenkulman asemakaavoitettu alue on noin 100 hehtaaria, joka mahdollistaa 150 000 k-m² uudisrakentamisen.

Karttakuva yritystonteista. Vapaat tontit on merkitty sinisellä ja varatut tontit punaisella värillä.

Kolmenkulmassa sijaitsevalla bio- ja kiertotalouteen keskittyvällä ECO3-alueella on myös vapaita tontteja teollisille toimijoille. ECO3 on kansainvälisesti merkittävä osaamiskeskittymä, joka toimii samalla demonstraatio- ja pilottiympäristönä.

Pitkäniemen alueella on vapaita tontteja esimerkiksi koulutus- ja hoiva-alan yrityksille. Pitkäniemi on luonnonläheinen alue järven rannalla. Alueella on myös Pirkanmaan sairaanhoitopiirin yksikkö sekä useita muita hoiva-alan toimijoita.

Karttapalvelusta löytyvät vapaiden kortteleiden pinta-alat ja niistä muodostetaan yrityksille sopivan kokoisia tontteja. Palvelusta löytyvät tiedot myös rakennusoikeudesta, hinnoista ja asemakaavamääräyksistä. Vapaat tontit on merkitty sinisellä ja varatut tontit punaisella.

Lisätietoja:
Nokian kaupunki, elinkeinopäällikkö Tiina Laakkonen, puh. 044 4860 918