Hyvinvointi- ja vapaa-aikatoimiston aukioloajat muuttuvat 2. huhtikuuta

Toimisto palvelee 2.4. lähtien maanantaisin kello 12-15 ja tiistaista perjantaihin kello 9-15

Ilmakuva Nokian keskustasta, jossa näkyy uusi kirjasto- ja kulttuuritalo Virta

Nokian kaupungin Hyvinvointi- ja vapaa-aikatoimiston aukioloajat muuttuvat 2. huhtikuuta 2024 alkaen.

Toimistossa hoidetaan muun muassa liikunta- nuoriso-, kulttuuri- ja kirjastotilojen vuokrausta ja avainten luovutusta, tilojen ja vuorojen laskutusta, ilmoittautumisia sekä avustus- ja käyttövuorohakemusten käsittelyä.

Kirjasto- ja kulttuuritalo Virrassa (käynti Välikatu 11) sijaitseva toimisto palvelee 2.4. lähtien maanantaisin kello 12-15 ja tiistaista perjantaihin kello 9-15 (lounastauko välillä 11-12).

Toimisto palvelee ensisijaisesti sähköpostitse hyvinvointijavapaa-aika@nokiankaupunki.fi. Sähköposteihin pyritään vastaamaan kolmen arkipäivän sisään. Tarvittaessa tavoitat palvelusihteerit puhelimitse www.nokiankaupunki.fi/hyvinvointijavapaa-aika sivustolta löytyvistä numeroista.