Taidetila Raamin näyttelyaikahaku vuodelle 2023

Taidetila Raami on vaihtuvien näyttelyiden tila kirjasto- ja kulttuuritalo Virrassa Nokialla. Tavoitteena on tehdä tunnetuksi taiteen ajankohtaisia ilmiöitä sekä tarjota monipuolista, laadukasta näyttelyohjelmistoa yleisölle. Näyttelyaikaa haetaan avoimella haulla, vuoden 2023 näyttelyitä koskien hakuaika päättyy 31.3.2022.

Tilasta ei peritä vuokraa, Kuvasto ry:n jäsenille maksetaan näyttelykorvaukset. Näyttelytilojen läheisyydessä sijaitsevat työpajatilat sekä laadukkaalla tekniikalla varustettu Hiomo -sali lisäävät vaihtoehtoja järjestää tapahtumia ja toimintaa näyttelyiden yhteyteen. Raamin näyttelyohjelmaa koordinoi Nokian kaupungin kulttuuripalvelut.

Näyttelyaikaa haetaan sähköisellä lomakkeella. Hakulomake on avoinna koko vuoden, haku koskien vuotta 2023 päättyy 31.3.2022 klo 12.

Lisätietoja:
Pia Keltti
kulttuurikoordinaattori
040 133 4101
pia.keltti@nokiankaupunki.fi

Taidetila Raami
Kirjasto- ja kulttuuritalo Virta
Näyttelyn järjestämisestä Raamissa

Kuva näyttelystä Katse abstraktiin! Kaisa Soini – maalauksia 26.2. – 9.4.2022, kuva Jimi Soinila.