Nokian kaupungin kesätyöpaikkojen haku aukeaa 11.3.2019

Nokian kaupungin kesätyö- ja harjoittelupaikkojen haku alkaa 11.3. ja päättyy 25.3. klo 15. Kaupunki tarjoaa tulevana kesänä yli 70 työpaikkaa eri ikäisille nuorille 15-vuotiaasta alkaen. Osaan kesätöistä edellytetään 16 tai 18 vuoden ikää.

Tarjolla on monipuolisesti erilaisia työtehtäviä esimerkiksi viheralueiden kunnossapidossa, uimarannoilla, kaupungin päiväkodeissa, kotiseutumuseossa, Vihnuskodissa sekä erilaisissa toimistotöissä. Työpaikkojen joukossa on myös tehtäviä, joihin odotetaan alan opintoja tai ajokorttia.

Kaikki kesätyö- ja harjoittelupaikat aukeavat Kuntarekryn sähköiseen palveluun maanantaina 11.3. osoitteessa www.kuntarekry.fi. Työpaikkoja haetaan sähköisesti. Valinnoista ilmoitetaan hakijoille huhtikuun loppuun mennessä.