Nokialla järjestetään Työpaikkatori 6.3.

Nokian kaupunki ja Tampereen seudun ammattiopisto Tredu järjestävät Työpaikkatori Nokialla –rekrytointitapahtuman keskiviikkona 6.3. klo 12-17 K-Citymarket Nokian tiloissa (Nuijamiestentie 5, Nokia). Työpaikkatorilla kohtaavat työnhakijat, kesätyönhakijat, työnantajat sekä rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritykset.

Nyt toista kertaa järjestettävälle työpaikkatorille osallistuu useita pirkanmaalaisia työnantajia ja tarjolla on monipuolisesti koko- ja osa-aikaisia työpaikkoja sekä työpaikkoja kesäksi 2019. Lisäksi tapahtumassa on mahdollisuus tutustua työkokeiluun sekä kuntouttavaan työtoimintaan.

”Työpaikkatorilla ovat mukana mm. Purso Oy, Alma Manu Oy, A-lehdet, Nokian Väliasema ry ja Tampereen seudun ammattiopisto Tredu. Työntekijäehdokkaiden kannattaa valmistautua esittelemään lyhyesti itsensä ja kertomaan omista vahvuuksistaan. Mukaan kannattaa ottaa myös kopioita omasta CV:stä”, kertoo yrityskoordinaattori Tiina Rinne-Järvensivu Nokian kaupungilta.

Rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyrityksiä on tapahtumassa mukana useita, kuten esimerkiksi Adecco, Enjoy, ja Suomen Henkilöstötalo. Työpaikkatorilta saa tietoa myös Nokian kaupungin kesätyöpaikoista ja kesätyösetelistä. Työpaikkatori on sekä työnantajille että työnhakijoille maksuton tapahtuma.

”Vielä mahtuu mukaan pari, kolme yritystä. Kannattaa olla nopea, sillä pöytäpaikkoja ei välttämättä riitä kaikille halukkaille. Työpaikkatori tarjoaa hienon mahdollisuuden löytää uusia osaajia ja lisävahvistusta kesän ajaksi tai pidemmäksikin aikaa. Yhden päivän aikana voi tavata tehokkaasti lukuisia työntekijäehdokkaita”, vinkkaa Rinne-Järvensivu.

Lisätietoja:
Tiina Rinne-Järvensivu, yrityskoordinaattori, Nokian kaupunki, puh. 050 351 8210
Sami Hasila, yrityskoordinaattori, Tampereen seudun ammattiopisto Tredu, puh. 050 441 8819
Työpaikkatori Facebookissa