Ikävinkki-messujen esittelypaikat varattavissa

Valtakunnallista Vanhustenviikkoa vietetään 6.-13.10.2019 teemalla Varaudu vanhuuteen. Suositut Ikävinkki -messut järjestetään Nokian Kerholassa Vanhustenviikolla tiistaina 8.10. klo 10-14. Tarjoamme ikääntyneiden kanssa toimiville yrityksille ja yhteisöille jälleen mainion tilaisuuden tavoittaa nokialaisia senioreita yhteisessä tapahtumassa, sillä nyt viidettä kertaa järjestettävillä Ikävinkki-messuilla vierailee vuosittain jopa 500 kävijää ikäluokissa 60-75+.

Toimi nopeasti – maksuttomat esittelypaikat nyt varattavissa!
Ikääntyneiden kanssa toimivat järjestöt, vertaisryhmät, palveluyritykset sekä muut yhteisöt ovat tervetulleita esittelemään toimintaansa ja kertomaan palveluistaan. Mukaan toivotaan mm. vaihtoehtoja mielekkääseen vapaa-ajan viettoon, ystävätoiminnan, vertaistuen, terveys-, hoiva- ja kotipalveluiden sekä ikääntyneille suunnattujen turvallisuusratkaisujen ja digipalveluiden esittelyä. Matkanjärjestäjät, teatterit ja kulttuuritapahtumien järjestäjät ovat lämpimästi tervetulleita kertomaan tarjonnastaan yleisölle. Myös myynti on tapahtumassa sallittua, mutta tuotteiden tulee olla ikääntyneille suunnattuja.

Tarjoamme näytteilleasettajien käyttöön maksutta n. 70 x 140 cm pöytäpaikan Kerholan juhlasalissa. Ennakkovarauksesta käyttöön on mahdollista saada lisätilaa isompaa osastoa varten. Esittelypisteelle voi tuoda mukana lattialla seisovaa esittelymateriaalia, kuten esitetelineen tai roll-upin. Osaan paikoista on mahdollista saada myös sähkö. Toivomme, että pisteillä olisi mahdollisuuksien mukaan toiminnallista ohjelmaa ja yleisön aktivointia, esimerkiksi mittauksia, testausta, messutarjouksia tai arvontaa.

Aiempina vuosina paikat on varattu nopeasti loppuun.

Varaa maksuton esittelypaikka

Tiedustelut Nokian kaupungin kulttuuripalvelut, p. 040 779 9009, kulttuuri@nokiankaupunki.fi