Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu maanantaina 24.5.

Nokian kaupunginvaltuusto pitää sähköisen kokouksen maanantaina 24.5. klo 18. Kokouksen mittavalla esityslistalla on esimerkiksi uuden sivistysjohtajan viran täyttäminen. Kaupunginhallitus esittää, että valtuusto valitsee virkaan KM Mika Seppäsen. Kokouksessa käsitellään myös muutostalousarvioesitystä. Siinä ehdotetaan lisämäärärahaa muun muassa koronapandemiasta aiheutuneisiin kustannuksiin.

Koko esityslista on luettavissa täällä: Kaupunginvaltuuston kokouksen 24.5. esityslista.

Kokous toteutetaan Teams-sovelluksella. Yleisö voi seurata sähköistä kokousta kaupungintalon valtuustosalissa osoitteessa Harjukatu 23 kokoontumisrajoitukset huomioiden. Salissa noudatetaan turvaetäisyyksiä ja hyvää käsihygieniaa.

Kokouksen seuraaminen onnistuu myös Twitterissä: kaupungin tiedotus twiittaa kokouksesta tunnisteella #Nokiankaupunginvaltuusto.

Valtuuston kokousten päätöksistä julkaistaan uutinen kaupungin verkkosivuilla tiistaina 25.5. Pöytäkirjat julkaistaan verkossa perjantaina 28.5.

Lisätiedot:
hallintojohtaja Hanna Vuojela,