Nokian kaupungin luistelukentät hyvässä kunnossa, latujen kunnostus jatkuu

Nokian kaupungin ylläpitämät luistelukentät ja kaukalot ovat avattu kaupunkilaisten käyttöön. Kentät ovat erittäin hyvässä luistelukunnossa ja niiden huolto jatkuu normaalisti lauantaina 16.1. alkaen.

Kaksi luistelijaa Keskusurheilukentän luistelukentällä.

Pohjois-Nokian latureiteillä pääsee hiihtämään vapaalla hiihtotavalla, mutta perinteisen latu-urat on ehditty kunnostaa vasta osittain.

Etelä-Nokian Hauroisten lenkin, Siuro-Linnavuori -reitin sekä Penttilänpuiston ja Keskusurheilukentän ympärille tehtyjen reittien ladut on pohjattu. Lauantaina 16.1. näille reiteille kunnostetaan perinteisen hiihdon latu-urat.

Hiihtolatujen ja luistelukenttien kuntotiedot päivitetään karttasovellukseen sitä mukaan, kun reitit valmistuvat. Karttasovellus kertoo ajankohtaiset kunto- ja huoltotiedot siitä koska latu tai luistelukenttä on viimeksi kunnostettu tai huollettu.

Lisätiedot:
Mika Lehtinen, liikuntapaikkapäällikkö, p. 044 486 0923