Nepsy-ensitietoluentoja järjestetään taas lasten ja nuorten perheille

Nokian perhekeskusverkosto järjestää lasten ja nuorten vanhemmille nepsy-ensitietoluentoja, joilla kerrotaan neuropsykiatrisista piirteistä, diagnooseista ja tukitoimista. Luennoilla on mahdollisuus myös tutustua toisiin samanlaisessa elämäntilanteessa oleviin vanhempiin sekä vaihtaa kokemuksia vanhemmuudesta ja lapsiperheen arjesta. Luennoitsijoina toimivat Nokian perhekeskusverkoston ammattilaiset.

Syksyn aikana järjestetään ensin yksi yhteinen perusluento ja lisäksi kaksi syventävää luentoa eri-ikäisten lasten vanhemmille. Perustietoluento on 26.10.2022 klo 17.00-18.30. Arjen tuki -luento alle kouluikäisten lasten perheille 8.11.2022 klo 17.00-18.30 ja kouluikäisten lasten perheille 10.11.2022 klo 17.00-18.30. Kaikki luennot järjestetään Kerholan juhlasalissa (Souranderintie13, Nokia).

Luennoille ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, mutta lastenhoitoa tarvitsevia pyydetään ottamaan yhteyttä 7.10. mennessä perhetyön ohjaaja Inge Niemiseen (inge.nieminen@nokiankaupunki.fi).

Luentojen suunnittelusta ja toteutuksesta vastaavat Nokian kaupungin eri palvelualueet, Nokian seurakunta, Nokian Mammat ry ja Tampereen Seudun Autismiyhdistys (TSAU) ry.

Lisätietoja:

Tiina Mattila, varhaiskasvatuksen erityissosionomi, puh. 044 486 1627, etunimi.sukunimi@nokiankaupunki.fi

Nepsy-ensitietoluennot lasten ja nuorten vanhemmille