Menkalan tekonurmikentän saneeraus aloitetaan elokuussa

Menkalan tekonurmikentän muutostyöt lämmitettäväksi tekonurmikentäksi aloitetaan elokuun alussa. Menkalan kentän saneeraustöiden arvioidaan valmistuvan lokakuun loppuun mennessä, jolloin kenttä saadaan harrastus- ja turnauskäyttöön.

– Menkalan kenttä muutetaan lämmitettäväksi tekonurmikentäksi, jotta ympärivuotinen harjoittelu on mahdollista muun muassa urheiluseuroille, kouluille ja päiväkodeille. Kentän saneeraustyöt osuvat hyvään aikaan, sillä Nokialla on kesällä useita luonnonnurmikenttiä sekä Harjuniityn tekonurmikenttä, jotka ovat saneerauksen aikana käytössä, sanoo liikuntapaikkapäällikkö Mika Lehtinen.

Lehtinen muistuttaa, että Menkalan kenttä on saneeraustöiden ajan työmaa-aluetta, jonne ei ole sallittua mennä. Menkalan tekonurmikenttä sijaitsee Menkalantien varrella Etelä-Nokialla.

Lisätietoja:
Mika Lehtinen, liikuntapaikkapäällikkö, p. 044 486 0923