Kirjasto liikuttaa!

Tiesitkö että Nokian pääkirjastosta voi lainata liikuntavälineitä maksutta kirjastokortilla? Näin syksyn keleihin välineistöstä löytyy mm. liukuesteitä kenkiin ja kävelysauvoja. Myös kotikuntoiluun löytyy tasapainolautaa, hyppynaru, käsipainoja, nilkkapainoja, pilatesrullaa sekä perheen kanssa temppuiluun erilaisia sirkusvälineitä!

Liikuntavälinelainaamosta voi lainata kaikkea käsipainoista lumikenkiin ja tasapainolautoihin saakka.

Liikuntavälinelainaamo on perustettu pääkirjastolle (Nuijamiehentie 9) lokakuussa 2017 liikuntapalveluiden kanssa yhteistyössä. Välineistöstä löytyy mm. erilaisia kesä- ja talviliikuntavälineitä ulos, jäille ja vesille sekä sisäliikuntaan soveltuvia kuntoilu- ja sirkusteluvälineitä. Koko tarjonnan voit tarkistaa  sivun oikean reunan liitteestä.

Tule tutustumaan välinelainaamoon pääkirjaston aukioloaikoina!

Olisiko sinulla jotain lisätoiveita, mitä välineitä haluaisit kirjastolle lainattavaksi tai haluatko antaa palautetta kirjaston liikuntavälinelainaamon toiminnasta? Voit vastata lyhyeen asiakaskyselyyn tästä 30.11.saakka.

Oletko liikkunut välinelainaamon vermeillä? Jaa iloiset liikuntahetkesi somessa #LainaaLiikuNokialla #Nokianliikuntapalvelut #Nokiankirjasto