Ehdotuksia kaivataan edelleen luonnon monimuotoisuusohjelmaan

Nokialla käynnistyi luonnon monimuotoisuusohjelman laatiminen, jonka tarkoituksena on löytää eri keinoja luonnon monimuotoisuuden turvaamiseksi. Ohjelman valmisteluun kutsuttiin kesäkuussa 2018 mukaan kaupunkilaisia, kesäasukkaita sekä yhdistyksiä ja luontoharrastajia.

Monimuotoisuusohjelmaan on voinut jättää ehdotuksia ja ideoita kesän ajan karttapohjaisen kyselylomakkeen avulla. Vastauksia on jätetty kohtuullisen hyvin, mutta ympäristönsuojeluyksikkö kaipaa silti lisää ideoita.

”Olemme saaneet palautetta, että osalla vastaajista on ollut haasteita sähköisen kyselylomakkeen kanssa. Tästä syystä vastausaikaa on pidennetty ja toivomme saavamme mahdollisimman paljon erilaisia ideoita. Vastaukset voi lähettää myös sähköpostitse”, kannustaa ympäristönsuojelusuunnittelija Antti Mäkelä.

Monimuotoisuusohjelman vastausaikaa on pidennetty 30.9.2018 asti. Karttapohjainen kyselylomake löytyy osoitteesta https://arcg.is/a4Xf1. Vaihtoehtoisesti ehdotukset voi lähettää sähköpostitse osoitteeseen antti.makela@nokiankaupunki.fi tai postitse osoitteeseen Nokian kaupunki, ympäristönsuojelu, Harjukatu 21, 37100 Nokia.

Lisätietoja:
ympäristönsuojelusuunnittelija Antti Mäkelä, puh. 040 133 4451