Harrastustori Nokialla 26.8. – esittelypaikat nyt varattavissa!

Nokian kaupungin vapaa-aikapalvelut järjestää kaikille avoimen Harrastustori -tapahtuman lauantaina 26.8.2022 klo 12-15 Nokian keskusurheilukentällä. Jo kahdeksatta kertaa toteutettava, kaikenikäisille suunnattu tapahtuma kokoaa vuosittain useita satoja kävijöitä.

Nokian kaupungin päättäjät saivat lapsinäkökulmasta muistuttavat lapsilasit

Nokialla järjestettiin 14.11. ennen kaupunginvaltuuston kokousta tempaus, jossa muistutettiin päättäjiä lapsinäkökulman huomioimisesta päätöksenteossa. Tempauksessa luovutettiin päättäjille varhaiskasvatuksessa olevien lasten askartelemat lapsilasit ja saatekirje lapsivaikutusten arvioinnin merkityksestä. Päättäjät vastaanottivat lapsilasit ilolla.

Pirkanmaan hyvinvointialueen asukasinfot 2022

Sosiaali- ja terveyspalveluiden sekä pelastuspalveluiden järjestämisvastuu siirtyy Pirkanmaan kaikista kunnista Pirkanmaan hyvinvointialueen vastuulle vuoden 2023 alusta lähtien. Pirkanmaan hyvinvointialue järjestää muutoksesta asukastilaisuuksia syksyn 2022 aikana.