Harrastustori Nokialla 26.8. – esittelypaikat nyt varattavissa!

Nokian kaupungin vapaa-aikapalvelut järjestää kaikille avoimen Harrastustori -tapahtuman lauantaina 26.8.2022 klo 12-15 Nokian keskusurheilukentällä. Jo kahdeksatta kertaa toteutettava, kaikenikäisille suunnattu tapahtuma kokoaa vuosittain useita satoja kävijöitä.

Toivomme tapahtumaan toiminnallisia esittelypisteitä sekä viihdyttäviä lajinäytöksiä ja muita esityksiä. Tänä vuonna haluamme tuoda esille enemmän myös erityisryhmille, aikuisille ja ikääntyneille suunnattua toimintaa.

Varaa maksuton esittelypaikka

Tarjoamme maksuttomia esittelypaikkoja paikallisille seuroille, järjestöille, yhdistyksille, yrityksille ja muille toimijoille. Esittelypaikat varataan sähköisellä ilmoittautumislomakkeella. Samalla lomakkeella ilmoittaudutaan tapahtumaan myös talkootyöläiseksi (liikenteenvalvonta ja tapahtumaoppaat) ja järjestyksenvalvojaksi. Tapahtuman talkootyöstä ja järjestyksenvalvonnasta maksetaan yhteisölle erikseen sovittava korvaus. Olemme jatkaneet ilmoittautumisaikaa, ja ilmoittautua mukaan voi aina 10.8. saakka. Huom! 3.-31.7.2023 Tapahtuman vastaava tuottaja Katri Manninen on lomalla.

Varaa esittelypaikka

Harrastustorin verkkosivut