Kausimaksullisiin terveysliikuntaryhmiin ilmoittautuminen alkaa 14.8.

Aikuisille ja ikääntyneille liikuntapalvelut järjestää tänä syksynä niin kausimaksullista, kertamaksullista kuin maksutontakin toimintaa, muihin ei vaadita ennakkoilmoittautumista kuin kausimaksullisiin ryhmiin.

Terveysliikuntaryhmien syyskausi: 28.8.–17.12.2023 (ei viikolla 42).

Kausimaksullisissa (30€/jumppa) ryhmissä on tarjolla perinteisten vesijumppien, venyttelyiden ja kuntosalikiertoharjoitteluiden lisäksi uutena myös kuntojumppaa. Lisätietoja liikuntaryhmistä voit lukea Ikäihmisten liikunta -sivustolta tai sivun oikeassa reunassa olevasta liitteestä Ohjatut liikuntaryhmät. Ohjatut liikuntaryhmät kalentereita löytyy myös tulostettuna noudettavissa aukioloaikoina Kirjasto- ja kulttuuritalo Virrasta ja uimahallin kahviosta.

Nokialaisten ilmoittautuminen kausimaksullisiin liikuntaryhmiin alkaa 14.8. klo 11:00.

Ilmoittautua voi:

• Ensisijaisesti sähköisellä lomakkeella, jonka löydät Ilmoittaudu/hae liikuntaryhmiin sivustolta
    • Verkossa ilmoittautuessa on oltava toimiva sähköpostiosoite ja verkkopankkitunnukset maksua varten.
  • Vaihtoehtoisesti uimahallilla avustetussa ilmoittautumisessa ma 14.8. klo 11–13.30.
    • Uimahallilla ilmoittauduttaessa kausimaksu (30€/jumppa) maksetaan uimahallin kassalle ilmoittautumisen yhteydessä.

Ulkopaikkakuntalaiset voivat ilmoittautua ryhmiin 28.8.2023 alkaen, puhelimitse terveysliikuntakoordinaattorille.