Ruskeenpäässä sijaitseva Villenkenttä uusitaan – äänestä mielestäsi paras leikkipuistosuunnitelma

Nokian kaupungin vuoden 2020 investointiohjelmaan sisältyy Ruskeepäässä sijaitsevan Villenkentän leikkipuiston (Ruskeepäänkatu 49) peruskorjaus. Kaupungin verkkosivustolla on esillä kolme vaihtoehtoista leikkipuistosuunnitelmaa, joista toivotaan palautetta asukkailta ja leikkipuiston käyttäjiltä.

Havainnekuva Villenkentän leikkipuistosuunnitelmasta. Puistossa voisi olla kiipeilyteline, keinut, keinueläimiä ja hiekkalaatikko, joissa näkyy leikkiviä lapsia.

– Esittelemme kolme vaihtoehtoista leikkipuistoehdotusta, jotka on valittu tarjouskilpailutuksen perusteella. Toivomme, että asukkaat tutustuisivat Villenkentän eri toteutusvaihtoehtoihin ja äänestäisivät suosikkiaan. Myös toiveita ja vapaata palautetta otamme mielellämme vastaan kyselyn kautta, sanoo kaupunginpuutarhuri Virpi Hannuksela.

Villenkentän leikkipuistoehdotukset eroavat toisistaan leikkivälineiden ja niiden sijoittelun, pelialueiden sekä viheralueiden osalta. Pieniä muutoksia tai tarkennuksia voidaan vielä tehdä äänestyksessä voittaneen leikkipuistosuunnitelman sisältöön. Villenpuiston rakentaminen on tarkoitus alkaa elo-syyskuussa 2020.

Tutustu Villenkentän leikkipuistoehdotuksiin ja vastaa kyselyyn

Lisätiedot:
Virpi Hannuksela, kaupunginpuutarhuri, p. 044 906 1245