Tenniskentille voi varata vuoroja

Tenniskentät on avattu!

Nokian kaupungin keskusurheilupuistossa sijaitsevat tenniskentät  1 ja 2 ovat taas varattavissa.

Myös koripallokenttä on varattavissa.

Etukäteen varattu erillisvuoro tai vakiovuoro haetaan hakulomakkeella. Kentälle voi mennä ilman varaustakin, mutta kentän etukäteen varannut on aina etuoikeutettu kentän käyttäjä.

Haettu vuoro vahvistetaan viimeistään seuraavana arkipäivänä. Huomiothan, että toimisto sulkeutuu perjantaisin klo 15.

Heinäkuussa 17.-23.7.2023 tenniskentät ja koripallokenttä on suljettu EO 2023 Frisbeegolf-tapahtuman vuoksi.

Tenniskentän hinta on 5 eur/h nokialaiselle yhdistykselle ja 10 eur/h yksityisille/ yrityksille/ ei nokialaisille yhdistyksille. Laskutus tapahtuu jälkikäteen kerran kuukaudessa.

Vapaita tenniskenttien aikoja voit selailla Timmi-tilavarauskalenterista ja vuorot ovat nähtävillä myös kentän reunalla olevassa QR-koodissa.