Nykyisen kaupunginvaltuuston viimeinen kokous pidetään maanantaina 14.6.

Nokian kaupunginvaltuuston toimikauden viimeinen kokous on ensi maanantaina 14.6. klo 18. Kokouksessa valtuusto käsittelee esitystä asemanseudun kehittämisestä yhteisrahoitteisena hankkeena Väyläviraston kanssa. Hankekokonaisuus sisältää ratapihan ja laiturialueiden muutostyöt, radan alittavan uuden alikulun sekä liityntäpysäköintialueen. Muita kokouksen asioita ovat muun muassa uusien henkilövakanssien perustaminen sekä asemakaavan muutos Harjuniityssä.

Koko esityslista on luettavissa netissä: Nokian kaupunginvaltuuston 14.6. kokouksen esityslista

Kokous toteutetaan sähköisesti Teams-sovelluksella. Yleisö voi seurata kokousta kaupungintalon
sosiaalitilassa (Harjukatu 23, 3. krs.).

Kokouksen seuraaminen onnistuu myös Twitterissä: kaupungin tiedotus twiittaa kokouksen päätöksistä tunnisteella #NokianKaupunginvaltuusto.

Päätöstiedote julkaistaan kaupungin verkkosivuilla tiistaina 15.6. Valtuuston kokouksen pöytäkirja julkaistaan verkossa perjantaina 18.6.

Uusi kaupunginvaltuusto valitaan kuntavaaleissa, varsinainen vaalipäivä on 13.6. Lisätietoa: Kuntavaalit 2021

Lisätiedot:
hallintojohtaja Hanna Vuojela,
044 486 0905, etunimi.sukunimi@nokiankaupunki.fi

Päivitetty 11.6. klo 12.12: Korjattu valtuuston kokouksen yleisötila oikeaksi.