Nokian Viinikanniemen rantamaisemista neljä omakotitonttia myyntiin toukokuussa

Nokian kaupunki myy neljä omakotitonttia Viinikanniemestä. Huutokaupattavat tontit sijaitsevat saarimaisen alueen keskellä ja niiden rakennuspaikat on suunniteltu niin, että omakotitaloista aukeavat näkymät Pyhäjärvelle. Omakotitontit myydään avoimella huutokaupalla Huutokaupat.com-myyntipalvelussa 2.-21.5.2023.

Viinikanniemen uudelta asuinalueelta on vielä mahdollisuus hankkia omakotitontti Pyhäjärven rantamaisemista. Myyntiin tulevien tonttien läheisyydessä on venevalkama ja uimapaikka, josta pääsee helposti uimaan tai vesiurheilemaan. Näin myös keskialueen tonteille rakentuvien kotien asukkaat pääsevät nauttimaan järvielämästä ja -luonnosta, sanoo tonttipäällikkö Harri Järvenpää.

Toukokuussa huutokaupattavien Viinikanniemen tonttien pinta-alat ovat 756-830 m² ja rakennusoikeus 210 m². Tonttien myyntiehdot ja pohjahinnat ovat nähtävissä Huutokaupat.com-palvelussa huutokaupan käynnistyessä.

Viinikanniemen omakotitontit ovat heti rakennettavissa ja niille tulee rakentaa omakotitalo kolmen vuoden kuluessa tontin omistusoikeuden siirtymisestä. Rakentamisessa on huomioitava muun muassa yhdenmukaiset julkisivuvärit ja -materiaalit.

Viinikanniemessä rakennustyöt jo käynnissä

Viinikanniemestä on aiemmin myyty avoimella huutokaupalla 26 tonttia. Osalla tonteista ovat rakennustyöt jo käynnistyneet.

Alueelle pääsee ajamaan autolla ja tontteihin on mahdollista tutustua itsenäisesti. Tontteihin tutustuessa tulee muistaa, että suurin osa tonteista on jo siirtynyt yksityiseen omistukseen ja näillä tonteilla kulkua tulee välttää. Myytävät tontit on merkitty maastoon kyltein ja niiden rajanurkat on merkitty puupaaluilla.

Lisätiedot:
Harri Järvenpää, tonttipäällikkö, p. 044 486 0976