Nokian kymppi järjestetään 21.5.2023

Jo perinteeksi muodostunut Nokian kymppi järjestetään jälleen yleisötapahtumana sunnuntaina 21.5.2023 klo 11.00 alkaen! Perinteisten 10km ja 5km lenkkien lisäksi on tänä vuonna mahdollisuus valita 2km perhelenkki! Lenkki lähtee Scandic Eden Nokian pihalta ja kulkee jo aiemmilta vuosilta tutuiksi tulleissa kauniissa maisemissa.

Joukko ihmisiä lähdössä Nokian kympille pyhäjärven rannasta Edenin pihasta

Nokian kymppi on maksuton yleisötapahtuma eikä sinne tarvitse ilmoittautua etukäteen! Tapahtuma aloitetaan yhteisellä alkulämmittelyllä n. klo 10.50, jonka jälkeen lähdetään kiertämään lenkkejä. Itsellesi sopivan reitin voit valita jo ennakkoon tutustumalla Nokian kymppi reittikarttaan (pdf). 10 kilometrin reitillä on kaksi mehupistettä, joissa voi kostuttaa kurkkua ja tarvittaessa pitää pienen huilitauon!

Maalissa on myös tarjolla juotavaa ja tietysti arvontapalkintoja. Kaikille lenkin kiertäjille on varattu liikunnallisia palkintoja! Tule mukaan nauttimaan liikunnasta, hyvästä seurasta ja kauniista maisemista!

Tapahtumaa järjestämässä: Nokian liikuntapalvelut, Scandic Eden Nokia