Nokian kaupungin liikuntapalvelut hakee ohjauspalveluita liikuntaryhmiin kaudelle 2023-2024

Nokian kaupungin liikuntapalvelut järjestää terveysliikuntaa työikäisille, ikääntyneille sekä perheille. Osa liikuntaryhmistä toteutetaan ostopalveluina yhteistyössä paikallisten toimijoiden kanssa. Jätä tarjouksesi 9.6.2023 klo 12.00 mennessä.

Liikunnanohjauspalveluiden järjestämisestä kiinnostuneet jättävät kirjallisen tarjouksen 9.6.2023 klo 12.00 mennessä. Tarjouksesta tulee käydä ilmi ohjauspalvelua tarjoavan tahon ja ohjaajien kokemus sekä soveltuvuus (koulutus) kyseisen ryhmän ohjaamiseen. Palveluntarjoaja vastaa ohjauksen suunnittelusta, ohjaamisesta ja sijaisjärjestelyistä.

Nokian kaupungin liikuntapalvelut pidättää oikeuden aikataulujen/ryhmien muutoksiin ja tarjouksien hylkäämiseen, siinä tapauksessa, että päättää järjestää liikunnanohjauksen itse tai ilmoittautumisia kyseiseen ryhmään ei tule riittävästi. Myös osa-tarjous hyväksytään. Tarjoukset lähetetään sähköpostilla osoitteeseen hyvinvointijavapaa-aika@nokiankaupunki.fi tai Nokian kaupunki, Vapaa-aikapalvelut, Välikatu 11, 37100 Nokia. Tarjoushinnat tulee ilmoittaa verottomina ja tuntikorvauksen mukaisesti. Tarjouksen on oltava voimassa kaksi kuukautta tarjouksen jättämisestä.

Lisätietoja ryhmistä löytyy Tuntikuvaukset 23-24.pdf– tiedostosta ja tarkemmat ohjeet tarjouksen jättämiseen löytyvät Tarjouspyyntö 23-24.pdf -tiedostosta.

Tukea tarvitsevien lasten lajikokeiluryhmää pilotoidaan syksyllä 2023

Yllä olevien ohjauspalveluiden lisäksi haemme toimijoita syksyllä 2023 alkavaan lajikokeilun pilottiryhmään, joka on suunnattu tukea tarvitseville lapsille. Haemme sekä vakistuista ohjaajaa että toimijoita, jotka esittelevät omaa lajiaan lapsille 3-4 viikon ajan. Lisätietoja alkavasta pilotista löytyy Toimijahaku erityislasten lajikokeiluun.pdf – tiedostosta. Jos olette kiinnostuneita osallistumaan pilottiin, ilmoittautukaa mukaan toimintaan yllä olevien ohjeiden mukaan. Jos olette jo ilmoittautuneet mukaan, ei uutta ilmoittautumista tarvita. Pilottiin ilmoittautuminen ei ole sitovaa vaan keskusteluja jatketaan yhdessä kesän aikana.

Lisätietoja 26.5. asti: Sini Karsa, 0444860917, etunimi.sukunimi@nokiankaupunki.fi

Lisätietoja 5.6. alkaen: Katri Manninen, 0444860917, etunimi.sukunimi@nokiankaupunki.fi