Maksuttomat Perhe Liik-Kiss ryhmät kokoontuvat taas!

Vihdoin voidaan käynnistellä taas maksuttomia ja kaikille avoimia perheliikuntaryhmiä ohjatusti. Tarjonnassa tänä syksynä perhesirkusta ja koko perheen palloilukoulua. Tulethan paikalle vain terveenä!

Ryhmien toimintakausi: 6.9.-5.12.2021 (ei viikolla 42), tarkista lisätiedot ryhmien paikoista ja kellonajoista: Perhe Liik-Kiss ryhmät. Huomioithan, että mikäli olet katsonut vanhaa paperista versiota Ohjatut liikuntaryhmät kalenterista (oli jaossa esim. Harrastustorilla) – perheliikuntaryhmien osalta tähän on tullut muutoksia; Päivitetty Ohjatut liikuntaryhmät -kalenteri. Päivitettyjä kalentereita on jaossa tulostettuna myös uimahallin kahviossa sekä kirjasto- ja kulttuuritalo Virrassa.

Perhe Liik-Kiss ryhmiin ei vaadita ennakkoilmoittautumista, mutta osallistujien tiedot kerätään paikanpäällä. Ryhmiin voi osallistua koko perheellä, toiminta sopii monen eri-ikäisille. Toivomuksemme on, että aikuiset käyttäisivät kasvomaksia myös ryhmässä liikkuessa. Pidettehän myös mahdollisuuksien mukaan turvavälin muihin perheisiin liikkuessanne.