Kylä- ja omakotiyhdistysten toiminta-avustukset haettavissa

Nokian kaupungin kyläyhdistysten ja omakotiyhdistysten toiminta-avustukset ovat haettavissa toukokuun 2024 loppuun asti. Kyläyhdistyksille avustusta on 10 000 euroa, joka jaetaan tasasummin hakijoille. Omakoti- ja kyläyhdistysten harkinnanvarainen 10 000 euron kohdeavustus voidaan myöntää yhteisöllisyyttä lisäävän tapahtuman ja/tai kehittämistoimenpiteen toteuttamiseen.

Kyläyhdistysten toiminta-avustus

Kyläyhdistyksille kohdennettu 10 000 euron toiminta-avustus jaetaan tasasummin määräaikaan mennessä jätettyjen hakemusten kesken. Hakemusten liitteeksi kyläyhdistysten tulee liittää edellisen vuoden tilinpäätös ja toimintakertomus sekä kuluvan vuoden talousarvio ja toimintasuunnitelma.

Omakoti- ja kyläyhdistysten harkinnanvarainen kohdeavustus

Omakoti- ja kyläyhdistysten harkinnanvarainen 10 000 euron kohdeavustus voidaan myöntää yhteisöllisyyttä lisäävän tapahtuman ja/tai kehittämistoimenpiteen toteuttamiseen. Tukea voidaan käyttää vain avustuspäätökseen kirjattuun toimintaan. Kohdeavustuksissa hankkeiden määrä ja suuruus vaikuttavat myönnettävien avustusten määrään.

Toiminta-avustuksia voi hakea Nokian kaupungin verkkosivuilla olevien lomakkeiden kautta 31.5.2024 mennessä.

Tiina Laakkonen, elinkeinojohtaja
tiina.laakkonen@nokiankaupunki.fi, p. 044 486 0918.