Koululaisten talvilomaviikolla monenlaista mukavaa toimintaa

Luvassa on esimerkiksi lasten ja nuorten kirjamarkkinat, koko perheen pallokoulu, lastenteatteria, sanataide- ja varjoteatterityöpajat, wibit-rata sekä suplauta-kokeilua uimahallissa, nuorten leiripäivä, laavuretki ja mocktailbaari, sirkusteemainen satutunti, yli 12-vuotiaille suunnattu pakohuone Virrassa - ja paljon muuta kivaa lapsille, nuorille ja perheille lauantaista 24.2. alkaen!

Nokian kaupungin kirjasto-, kulttuuri-, liikunta- ja nuorisopalvelut yhteistyökumppaneineen tarjoavat koulujen talvilomaviikolla 24.2.-3.3.2024 runsaasti maksutonta ohjelmaa lapsille, nuorille ja perheille. Tapahtumat ovat kaikille avoimia ja pääsymaksuttomia ellei toisin mainittu. Osaan työpajoista ja esityksistä on ennakkoilmoittautuminen, tarkemmat tiedot löydät kunkin tapahtuman kohdalta.

Koko ohjelman löydät Talviloma Nokialla -verkkosivulta. Muutokset ovat mahdollisia.