Koulujen tiloissa ja koulujen iltapäivissä järjestettävät Liikekalenteriryhmät aloittavat toimintansa 1.2.2021.

Koronarajoituksista johtuen lasten on sallittua käydä vain omalla koululla järjestettävissä liikekalenteritoiminnoissa. Ryhmiin osallistuvien tulee myös noudattaa Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) ja muiden viranomaisten ohjeita hygienia- ja muista järjestelyistä, joilla koronaviruksen leviämistä ehkäistään. Ryhmiin ei saa tulla oireisena ja riittävästä käsihygieniasta huolehditaan ohjaajan ohjeiden mukaisesti. Liike -ryhmät eivät vaadi ennakkoilmoittautumista ja ovat maksuttomia. Koronatilanteesta johtuen ohjaajien on kuitenkin mahdollista rajoittaa osallistujamääriä kertakohtaisesti tarvittaessa.

Koulujen liikuntatiloissa ja koulujen iltapäivissä järjestettävät Liike-ryhmät aloittavat maanantaina 1.2.2021. Osassa Liike -ryhmistä toiminta ei vielä ala, myös perheliikunta -ryhmät ovat toistaiseksi tauolla. Katso ryhmäkohtaiset tiedot Lasten ja perheiden liikunta -sivustolta.

Kevään 2021 tarjonnassa vanhoja tuttuja kaupunkisotaa, parkouria, salibandya ja monilajituntia sekä uutuutena Supersankari koulua Linnavuoren koulun 1-3 -luokkalaisille! Lähde mukaan liikkumaan!

Kevään 2021 lasten ja nuorten Liike- ja PuuHakalenteri on myös julkaistu, löydät senkin Lasten ja perheiden liikunta -sivustolta.