Kirjasto- ja kulttuuritalo Virran tilojen varaukset alkavat 17.2. – Hiomo -saliin voi tutustua ennakkoon 13.2.

Nokian keskustassa 19.3.2020 avautuva kirjasto- ja kulttuuritalo Virta tarjoaa monipuolisia tiloja työskentelyyn, opiskeluun, kokouksiin ja tapahtumien järjestämiseen.

Kirjasto_ja_kulttuuritalo Virran kolmannessa kerroksessa on useita maksuttomia työskentelytiloja.

Varauksia Virran tiloihin voi tehdä 17.2. alkaen

Virran varauskalenterit ja sähköinen varauslomake avataan toimijoille maanantaina 17.2.2020. Tilat ovat käyttävissä tilaisuuksien järjestämiseen 1.4. lähtien. Ennakkovarauksia voi tehdä Hiomo -saliin sekä Paja- ja Mylly -kokoustiloihin. Myös nuorisotilat ja kokoustila Frans ovat varattavissa käyttöön kaupungin oman toiminnan ulkopuolisina aikoina.

Ennakkoon varattavien tilojen lisäksi talossa on useita maksuttomia työskentely-, opiskelu- ja ryhmätyötiloja, joita voi käyttää ilman varausta.

Tilavaraus tehdään sähköisellä lomakkeella Nokian kaupungin verkkosivuilla. Sivulta löytyvät myös tarkemmat tiedot hinnoittelusta ja vakiovuorojen hakemisesta. Kaikille avoimiin ja pääsymaksuttomiin esittävän taiteen tilaisuuksiin tilat ovat käytössä maksutta.

Tee tilavaraus Virtaan

Vakiovuoroja säännölliseen toimintaan haetaan vapaa-aikapalveluiden yhteisinä hakuaikoina:
Kesävuorot vapaa-aika- ja liikuntatiloihin 17.-28.2.2020 klo 15 mennessä.
Vakiovuorot kaudelle 2020-2021 vapaa-aika- ja liikuntatiloihin 13.4.-30.4.2020 klo 15 mennessä.

Kirjasto- ja kulttuuritalon tilavarauksia hoitaa Nokian kaupungin vapaa-aikapalveluiden asiakaspalvelu, p. 03 5652 0100, vapaa-aikakeskus(at)nokiankaupunki.fi.

Tutustu Hiomo -saliin ennakkoon

Kulttuuripalvelut järjestää Hiomo -salissa torstaina 13.2. klo 17 – 18 esittelytilaisuuden, jotta tilojen käytöstä kiinnostuneet voivat tutustua saliin ennen tilavarausten alkamista. Tilaisuus on tarkoitettu ensisijaisesti sellaisille toimijoille, yhdistyksille tai yhteisöille, jotka suunnittelevat oman tapahtuman tai muun toiminnan toteuttamista Hiomo -salissa jo keväällä 2020. Esittelytilaisuuteen on rajoitetusti paikkoja, ennakkoilmoittautumiset Lyytin kautta. Talon avauduttua saliin ja kokoustiloihin voi tutustua Virran aukioloaikoina ennakkoon sopien

Ilmoittaudu Hiomo -salin esittelytilaisuuteen Lyytissä

Lisätietoja Marko Ojala, vapaa-aikajohtaja, p. 040 7799 068 tai marko.ojala(at)nokiankaupunki.fi