Ehdotuksia vuoden kulttuuri-, nuoriso-, liikunta- ja vapaaehtoistoimijoiden palkittavista otetaan vastaan

Palkinnon voi saada henkilö tai yhteisö merkittävästä teosta tai toimialan hyväksi tai edistämiseksi tehdystä työstä sekä pitkäaikaisesta vapaaehtois- tai hyväntekeväisyystyöstä Nokialla. Palkinnon saajan kotipaikka voi olla muukin kuin Nokia, mikäli teko liittyy merkittävällä tavalla Nokiaan. Ehdotuksia vuoden 2021 palkinnon saajista voi lähettää pe 24.9.2021 saakka. Palkintojen saajista päättää vapaa-aikajaosto kokouksessaan 6.10.2021.

Kulttuuripalkinto myönnetään nokialaiselle henkilölle tai yhteisölle ansioista Nokian taide- ja muun kulttuurielämän edistämiseksi taikka merkittävästä kulttuuriteosta. Kulttuuripalkinto voidaan jakaa usean henkilön kesken. Palkinnon voi saada vain kerran. Liikuntatekopalkinto myönnetään nokialaiselle henkilölle tai yhteisölle merkittävästä liikunta- tai urheiluteosta tai muusta työstä Nokian liikuntaelämän edistämiseksi ja kehittämiseksi. Nuorisotoimijapalkinto myönnetään henkilölle tai yhteisölle merkittävästä nuorten parissa tehtävästä työstä. Vuoden vapaaehtoistoimija: vuosittain voidaan stipendillä palkita yksityishenkilö, yhdistys tai muu toimija, joka on tehnyt pitkäaikaista vapaaehtois- tai hyväntekeväisyystyötä Nokialla. Palkintojenjakokriteerit löytyvät myös vapaa-aikapalveluiden avustusohjeesta (pdf) sivuilta 13 ja 14.

Oman ehdotuksen voi lähettää vapaa-aikapalveluihin perjantaihin 24.9.2021 mennessä verkkolomakkeella.

Asta Engström
vapaa-aikajohtaja