Walkers-auto Wauton toimintaan etsitään vapaaehtoisia aikuisia

Nokian kaupungin nuorisopalvelut saavat helmi-toukokuussa käyttöönsä Aseman lapset ry:n Walkers- auto Wauton. Nyt etsimme vapaaehtoisia aikuisia, jotka yhdessä nuorisoalan ammattilaisten kanssa haluavat tehdä liikkuvaa nuorisotyötä ja kohdata nuoria.

Tarvitsemme mukaan mahtavia vapaaehtoisia eli wapareita, jotka tuovat mukanaan nuorten kohtaamiseen omaa osaamistaan ja persoonaansa.

Walkers-auto eli Wauto on liikkuvaa nuorten kohtaamispaikka, jonka tarkoituksena on tarjota ammattilaisille keino täydentää paikallisen nuorisotyön katvealueita. Wautot ovat matalan kynnyksen kohtaamispaikka, joissa on tarjolla kahvia ja turvallisten aikuisten juttuseuraa, tukea ja ohjausta esim. erilaisiin elämäntilanteisiin sekä tietoa alueen palveluista. Walkers-autojen toiminnassa sovelletaan Aseman Lapset ry:n osaamista.

Tule kuulemaan lisää infotilaisuuteen Nuorisokahvila Nuksuun, Välikatu 24 ke 16.1. klo 18 tai lue lisää https://www.nokiankaupunki.fi/vapaa-aika/nuorten-nokia/toimintaa-nuorille-lyhyt-palveluiden-esittely-henkiloston-tiedot/nuorisotilat/liikkuva-nuorten-kohtaamispaikka-wauto