Nokian työpaikkatorilla kohtaavat työnantajat ja työnhakijat 5.3.

Nokian kaupunki ja Tampereen seudun ammattiopisto Tredu järjestävät Työpaikkatori Nokialla –rekrytointitapahtuman torstaina 5.3. klo 12-15 K-Citymarket Nokian tiloissa (Nuijamiestentie 5, Nokia). Työpaikkatorilla kohtaavat työnhakijat, kesätyönhakijat, työnantajat sekä rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritykset.

Kolmatta kertaa järjestettävälle työpaikkatorille osallistuu useita pirkanmaalaisia työnantajia ja tarjolla on monipuolisesti koko- ja osa-aikaisia työpaikkoja sekä työpaikkoja kesäksi 2020. Lisäksi tapahtumassa on mahdollisuus tutustua työkokeiluun sekä kuntouttavaan työtoimintaan.

– Työpaikkatorilla työnhakija voi tavata useita yrityksiä, jotka etsivät uusia työntekijöitä. Paikalla ovat esimerkiksi Tramel Oy, Esperi Care Oy, A-lehdet Oy sekä Posti Oy. Työnhakijoiden kannattaa valmistautua esittelemään lyhyesti itsensä ja ottaa mukaansa myös kopioita omasta CV:stä, kertoo yrityskoordinaattori Tiina Rinne-Järvensivu Nokian kaupungilta.

Tapahtumassa on mukana myös rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyrityksiä, kuten Soluta Henkilöstöratkaisut Oy, Rekrydiili Oy ja Suomen Henkilöstötalo Oy. Työpaikkatorilta saa tietoa myös Nokian kaupungin kesätyöpaikoista ja kesätyösetelistä sekä nuorten omasta 4H-yritysvalmennuksesta, joka alkaa 18.3.

– Työpaikkatori tarjoaa työnantajille hyvän mahdollisuuden löytää uusia osaajia ja lisävahvistusta joko kesän ajaksi tai pidemmäksi aikaa. Esittelypaikkoja on vielä muutama vapaana ja ne ovat maksuttomia, kertoo Rinne-Järvensivu.

Lisätietoja:
Tiina Rinne-Järvensivu, yrityskoordinaattori, Nokian kaupunki, puh. 050 351 8210
Sami Hasila, yrityskoordinaattori, Tampereen seudun ammattiopisto Tredu, puh. 050 441 8819