Nokian kaupunki tarjoaa ohjaus- ja neuvontapalveluita työttömille nuorille alkukesän keskiviikkoina

Nokian kaupungin työllisyyspalvelut järjestää ajanvarauksetonta ohjausta ja neuvontaa 17-30 -vuotiaille työttömille nuorille kesä- ja heinäkuussa. Työllisyyspalveluiden henkilökunta auttaa nuoria työnhakuun liittyvissä asioissa, kuten esimerkiksi ansioluettelon päivittämisessä.

Nuorten työttömien ohjaus- ja neuvontapalvelu järjestetään kolmena keskiviikkona, 17.6., 24.6. ja 1.7. klo 9-16 Nansotalolla (Tanhuankatu 2, katutaso). Tarjolla on myös Nokian Panimon virvoitusjuomia.

Nokialaisten yritysten toivotaan olevan yhteydessä kaupungin työllisyyspalveluihin, jos heillä on nuorille sopivia työpaikkoja tarjolla.

Lisätiedot:
Hannele Koivuoja, työhönvalmennuksen koordinaattori, p. 040 133 4464