Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu sähköisesti 8.6.

Nokian kaupunginvaltuusto pitää sähköisen kokouksen maanantaina 8. kesäkuuta klo 18. Kokous on kevätkauden viimeinen. Esityslistalla on muun muassa vuoden 2019 arviointikertomus, tilinpäätös, henkilöstöraportti ja hyvinvointitilinpäätös sekä Nokian kaupungin monimuotoisuusohjelma vuosille 2019–2025.

Kaupunginvaltuusto käsittelee myös esityksen valtuuston koon pienentämisestä 43 valtuutettuun 1.6.2021 alkaen.

Kokous toteutetaan Teams-sovelluksella. Kaikki valtuutetut osallistuvat kokoukseen sähköisesti ja ovat sovelluksen avulla näkö- ja ääniyhteydessä toisiinsa.

Yleisö voi seurata sähköistä kokousta kaupungintalon valtuustosalissa osoitteessa Harjukatu 23 kokoontumisrajoitukset (50 henkeä) huomioiden. Salissa noudatetaan turvaetäisyyksiä ja hyvää käsihygieniaa.

Kokouksen seuraaminen onnistuu myös Twitterissä: kaupungin tiedotus twiittaa kokouksesta tunnisteella #Nokiankaupunginvaltuusto. Valtuuston kokousten päätöksistä julkaistaan uutinen kaupungin verkkosivuilla tiistaina 9.6. Pöytäkirjat julkaistaan verkossa perjantaina 12.6.

Koko esityslista on luettavissa täällä: Kaupunginvaltuuston kokouksen 8.6.2020 esityslista

Lisätiedot:
hallintojohtaja Hanna Vuojela, 044 486 0905