Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu 11.11.2019: esityslistalla ensi vuoden veroprosentit

Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu maanantaina 11. marraskuuta klo 18. Esityslistalla on muun muassa ensi vuoden veroprosenteista päättäminen. Kaupunginhallituksen esityksen mukaan tuloveroprosenttia nostetaan 0,5 prosenttiyksikköä. Mikäli korotus 21 prosenttiin toteutuu, Nokian kaupungin verotulot kasvaisivat ensi vuonna ennusteen mukaan noin 2,8 miljoonaa euroa. Kiinteistöveroihin ei esitetä muutosta.

Nokian keltainen kaupungintalo, edustalla Nokian kaupungin kyltti ja lehdetön puu.

Lisäksi valtuuston esityslistalla on ehdotus 2,3 miljoonan euron lisämäärärahasta terveyspalveluille, kohdennettavaksi Pirkanmaan sairaanhoitopiiriltä ostettaviin erikoissairaanhoidon palveluihin.

Valtuuston kokousta voi seurata yleisölehteriltä (Kaupungintalo, Harjukatu 23, 2. krs.). Kokouksen seuraaminen onnistuu myös Twitterissä: kaupungin tiedotus twiittaa kokouksesta tunnisteella #Nokiankaupunginvaltuusto.

Valtuuston kokouksen pöytäkirjat julkaistaan verkossa perjantaina 15.11.

Koko esityslista on luettavissa täällä: Nokian kaupunginvaltuuston 11.11.2019 esityslista.