Viinikanniemen uusien omakotitonttien huutokauppa käynnistyy 21.2.2022

Nokian kaupunki luovuttaa ensimmäiset kymmenen omakotitonttia Viinikanniemen uudelta asuinalueelta. Omarantaiset tontit myydään avoimella huutokaupalla Huutokaupat.com-myyntikanavassa 21.2.-20.3.2022.

Mies ja nainen istuvat kesäiltana laiturilla Pyhäjärven rannalla Viinikanniemessä.

Ensimmäisenä huutokaupattavat Viinikanniemen tontit ovat omarantaisia ja niille on mahdollista rakentaa oma rantasauna ja laituri. Korttelissa 164 sijaitsevat tontit 8, 9, 13, 14, 15 ja 16 sekä korttelissa 165 sijaitsevat tontit 1, 2, 3 ja 4 ovat mukana 21.2. käynnistyvässä huutokaupassa. Niiden myyntiehdot ja pohjahinnat julkaistaan Huutokaupat.com-palvelussa, kun huutokauppa käynnistyy.

Viinikanniemen tontti-ilta verkossa 15.2.

Viinikanniemen omakotitonteista kiinnostuneille järjestetään maksuton ja kaikille avoin tapahtuma verkossa tiistaina 15.2. klo 17 alkaen. Tontti-illassa esitellään helmikuussa luovutettavat uudet omakotitontit ja kerrotaan niiden myyntiprosessista, alueen asemakaavasta sekä rakennusmääräyksistä. Tapahtuman aikana voi myös esittää kysymyksiä chatissa. Liittymislinkki tontti-illan verkkotapahtumaan on julkaistu Nokian kaupungin verkkosivuilla.

Tontteihin tutustuminen maastossa

Viinikanniemeen on valmistunut kunnallistekniikka vuoden 2021 aikana ja kadut on asfaltoitu. Nokian kaupunki huolehtii katujen auraamisesta viikon 7 alusta alkaen, jotta alueelle pääsee ajamaan autolla ja tontteihin on mahdollista tutustua. Tontit merkitään maastoon kyltein ennen myynnin aloittamista. Lisäksi tonttien rajanurkat merkitään puupaaluilla.

Lisätiedot:
maankäyttöinsinööri Teemu Valkolehto, p. 044 486 0976