Vielä ehtii ilmoittautua mukaan Nokian Vanhat talot – tapahtumaan!

Nokian kaupunki järjestää ensimmäisen Nokian Vanhat talot -tapahtuman sunnuntaina 16.6.2019 klo 11-17. Kohteiden haku on käynnissä ja mukana on jo parikymmentä rakennusta eri puolilta Nokiaa. Tutustumiskohteita on myös Nokian kylissä.

Päivän aikana voi vierailla mm. kyläkirkoissa, Kehon siirtolapuutarhalla, paikallismuseoissa, Tehdassaaressa, Pitkäniemessä ja kiinnostavissa yksityiskodeissa. Osassa kohteista on rakennukseen tutustumisen lisäksi muutakin ohjelmaa, kuten ruoka- ja kahvilapalveluita, opaskierroksia, kotimuseo, taidenäyttelyitä tai pihakirpputoreja.

Kohteiden ilmoittautumisia otetaan vastaan maaliskuun loppuun saakka. Kulttuuripalvelut haastaa vanhojen talojen asukkaita rohkeasti mukaan avaamaan ovia yleisölle. Mukaan toivotaan lisää erityisesti nokialaiskoteja, joissa kävijät voisivat tutustua taloihin esimerkiksi korjausrakentamisen, asumisen tai sisustuksen näkökulmasta. Tapahtuma on herättänyt jo ennakkoon paljon kiinnostusta, joten kohteisiin odotetaan runsaasti vierailijoita.

Ilmoita kohteesi mukaan tapahtumaan 31.3.2019 mennessä Nokian kaupungin verkkosivuilla tai ottamalla yhteyttä kulttuuripalveluihin, p. 040 779 9009, kulttuuri@nokiankaupunki.fi.

Päivän ohjelma ja kaikki tutustumiskohteet julkaistaan huhtikuun aikana.

Lue lisää ja ilmoita kohteesi tapahtumaan