Vastaa Nokian kaupungin sidosryhmäkyselyyn 7.6. mennessä!

Nokian kaupunki ja Aluekehittämisen konsulttitoimisto MDI ovat toteuttamassa Nokia 2027 -kaupunkistrategian arviointia. Arvioinnin yhtenä osavaiheena on kerätä laadullista aineistoa Nokian kaupungin yhteistyökumppaneilta strategian toteutumisesta ja toteuttamisesta.

Nokian keskusta kuvattuna ilmasta kesällä 2020. Etualalla näkyy matalampia vaaleita kerrostaloja ja takana uusi korkeampi kerrostalo. Talojen väleissä on viheralueita.

Aineisto kerätään kyselyn muodossa, ja vastaaminen vie noin 10-15 minuuttia.

Kyselyyn vastataan sähköisellä lomakkeella.

Nokian kaupungin yhteistyökumppanit voivat vastata kyselyyn 7.6. mennessä. Kyselyn tuloksia hyödynnetään seuraavaa strategiakautta valmisteltaessa.

Lisätiedot: Nokian kaupungin erityisasiantuntija Terttu Haataja (040 7799 007, terttu.haataja@nokiankaupunki.fi) ja Aluekehittämisen konsulttitoimiston johtava asiantuntija Timo Aro (045 657 7890, timo.aro@mdi.fi)

Uutisen kuva: Mikko Ovaska