Vastaa Nokian kaupungin infrapalveluiden asiakastyytyväisyyskyselyyn vuodesta 2022

Nokian kaupungin infrapalvelut kerää asiakaspalautetta verkkokyselyn kautta. Kyselyn tavoitteena on kartoittaa kaupunkilaisten tyytyväisyyttä infrapalveluiden toimintaan vuoden 2022 aikana. Kyselyyn voi vastata 5.2.2023 saakka.

Harjuniityn koulun ja liikuntahallin vieressä on kaukalo ja kaksi luistelukenttää.

Infrapalveluiden tehtävänä on asuin- ja työpaikkaympäristön ylläpito ja rakentaminen. Infrapalvelut-tulosalueen vastuulle kuuluvat yleisten alueiden kunnossapito, rakentaminen, suunnittelu ja rakennuttaminen sekä yleisten alueiden ylläpidosta vastaaminen. Yleisten alueiden kunnossapidon osa-alueita ovat katujen, puistojen, ulkoliikunta-alueiden, puistometsien, leikkipaikkojen sekä metsien hoitaminen.

Asiakastyytyväisyyskyselyyn vastaamalla nokialaisilla on mahdollisuus kertoa mielipiteitä infrapalveluiden toiminnasta, jolloin henkilöstömme saa tietää mihin asioihin kaupunkilaiset ovat olleet vuoden 2022 aikana erityisen tyytyväisiä ja millä osa-alueilla toimintaa tulisi vielä parantaa. Saatuja vastauksia käsitellään kokonaisuutena, eikä yksittäinen vastaaja ole tunnistettavista niistä.

Asiakastyytyväisyystutkimukseen voi vastata tästä linkistä 5.2. asti: https://link.webropolsurveys.com/S/8A0746ACD122F409