Vapaa-aikapalvelut hakee vapaaehtoisia Liikuntavälinelainaamon mainosvideoon!

Oletko sinä kokeillut kirjaston liikuntavälinelainaamon välineitä ? Löytyykö hyviä videoita esim. lumikenkäilystä, suppailusta tai erilaisten pelien pelaamisesta kirjaston välineitä hyödyntäen? Tai olisiko teidän perhe halukas tulla kokeilemaan esim. lumikenkiä tai retkiluistimia kanssamme ja päästä näin mukaan mainosvideolle?

Nokian kaupungin vapaa-aikapalvelut koostaa mainosvideota kirjaston liikuntavälinelainaamosta, ja etsimme videolle vapaaehtoisia kokeilemaan välineitä kuvaustilanteissa. Otamme mielellämme vastaan myös olemassa olevia kuvia ja videoita välineiden käytöstä.

Kirjaston liikuntavälineitä

Ota yhteyttä sivun oikeasta reunasta löytyviin yhteystietoihin 2.2.2021 mennessä jos sinulta löytyy:

• Valmista olemassa olevaa julkaisukelpoista video- tai kuvamateriaalia välineiden käytöstä
  • Innokkuutta kokeilla ajankohtaisia talvivälineitä mainosvideon kuvausten yhteydessä
  • Kommentteja /lainauskokemuksia kirjaston liikuntavälineistä (joko tekstinä tai äänitettynä puheena)

Lisätietoja lainattavista liikuntavälineistä voit katsoa kirjaston aineistot sivulta löytyvästä Liikuntavälineluettelosta: Kirjaston lainattavat liikuntavälineet.

Lähde mukaan!