Vapaa-aikapalveluiden ohjelmaa koulujen talvilomaviikolla

Nokian kaupungin vapaa-aikapalvelut järjestää yhteistyökumppaneineen monipuolista, maksutonta ohjelmaa perheille, lapsille ja nuorille koulujen talvilomaviikolla 23.2.-3.3. 2019. Viikon kohokohtia ovat mm. suosikkitubettaja Miklun meet & greet -vierailu Nokian kirjastolla ja nuorten oma Winter Boom -liikuntatempaus, joka houkuttelee kokeilemaan hittilajeja, kuten joogaa, kuplafutista, ja fatbike-pyöräilyä.

Lomaviikolla on tarjolla paljon liikuntamahdollisuuksia, mm. koko perheen hiihtokoulut, hauskoja liikunnallisia lajikokeiluja, perhesirkusta ja suosittuja hyppytunteja Nokian uimahallissa. Jäähallissa on tavallista enemmän yleisöluistelu- ja mailahöntsyvuoroja.

Nuorisotiloilla on iltaohjelmaa koko viikon ajan joko Harjuniityssä tai Koskenmäessä.

Suosikkitubettaja Miklu esiintyy Nokian kirjastolla ja nuorten oma Winter Boom- liikuntatempaus houkuttelee kokeilemaan hittilajeja mm. joogaa, kuplafutista, ja fatbike-pyöräilyä.

Ohjelma on kaikille avointa ja maksutonta (uimahallille uimahallimaksulla), eikä ennakkoilmoittautumista tarvita, ellei toisin mainittu.

Katso päiväkohtainen ohjelma ja tarkemmat aikataulut

Kuva: Tubettaja Miklu esiintyy ja tapaa fanejaan Nokian pääkirjastolla tiistaina 26. helmikuuta. (Kuvaaja: Julius Konttinen)