Vapaa-aikapalveluiden asiakaspalvelupiste muuttaa Kerholasta Virtaan: toimisto on suljettuna muuton vuoksi 6.3.

Vapaa-aikapalveluiden asiakaspalvelu siirtyy Kerholasta uuteen kirjasto- ja kulttuuritalo Virtaan. Nykyinen palvelupiste sulkeutuu Kerholassa torstaina 5.3. klo 15 ja on muuton vuoksi suljettuna perjantain 6.3.

Uusi asiakaspalvelupiste aukeaa Virrassa, Härkitie 6, maanantaina 9.3. klo 12. Asiakaspalvelu on avoinna uusissa tiloissa 10.3. alkaen normaalisti arkisin klo 9-15, erikseen sopiessa asiointi on mahdollista myös klo 8-9 tai klo 15-17. Kulku palvelupisteeseen tapahtuu Välikadun puolelta, ei Virran pääovista.

Tiedustelut Nokian kaupungin vapaa-aikapalvelut, p. 03 5652 0100 tai vapaa-aikakeskus(at)nokiankaupunki.fi.