Uusi Visit Nokia -matkailusivusto tarjoaa elämyksiä, kulttuuria, luontoa ja aktiviteetteja samassa paketissa

Nokian kaupunki on julkaissut Visit Nokia –matkailusivuston, joka paketoi yhteen kaupungin nähtävyydet, elämys-, urheilu- ja liikuntakohteet, ostosmahdollisuudet sekä ravintola-, kahvila- ja majoituspalvelut. Matkailusivusto nostaa uudella tavalla esille nokialaiset kohteet ja tapahtumat sekä mahdollistaa niiden lisäämisen omalle karttapohjaiselle matkareitille.

Kuvakaappaus Visit Nokian -verkkosivustosta, jossa pääotsikkona teksti "Tervetuloa Nokialle!".

”Visit Nokia –verkkopalvelu on suunniteltu matkailijoille, asukkaille sekä nokialaisille matkailutoimijoille. Sen tavoitteena on palvella kattavasti Nokiasta kiinnostuneita matkailijoita, lisätä kohteiden ja tapahtumien näkyvyyttä sekä edistää nokialaisten matkailutoimijoiden liiketoimintaa”, kertoo elinkeinopäällikkö Tiina Laakkonen.

Uuden verkkosivuston keskiössä on tapahtumakalenteri, jonne tapahtumajärjestäjät voivat maksutta ilmoittaa oman tilaisuutensa mukaan. Sivusto nostaa esille ajankohtaiset aktiviteetit ja uutiset siitä mitä, missä ja milloin Nokialla tapahtuu.

”Visit Nokia toimii markkinointinimenä, jota käytetään Nokian matkailumarkkinoinnissa. Visit Nokialle on suunniteltu oma brändi-ilme, joka näkyy uudessa verkkopalvelussa sekä jatkossa myös mm. printti- ja digitaalisessa markkinoinnissa. Visit Nokialle on avattu myös omat Facebook- ja Instagram-tilit”, kertoo markkinointi- ja viestintäkoordinaattori Laura Niittymäki.

Matkailijat, asukkaat ja yritykset voivat tuottaa sisältöä uusille matkailusivuille julkaisemalla Instagramissa kuvia nokialaisista matkailukohteista ja tapahtumista käyttämällä hashtagia #visitnokia. Etusivulla on some-seinä, joka kokoaa aiheeseen liittyvää sisältöä eri sosiaalisen median kanavista.

Visit Nokia –verkkopalvelu löytyy osoitteesta: www.visitnokia.fi

Lisätietoja: