Uusi kaupunginvaltuusto kokoontuu ensimmäistä kertaa 16.8. klo 18 – voit seurata kokousta netissä suorana lähetyksenä

Nokian uuden kaupunginvaltuuston ensimmäinen kokous pidetään lukion Nokia-salissa maanantaina 16.8. klo 18 alkaen. Yleisö voi seurata kokousta suorana kaupungin YouTube-lähetyksenä.

Sinisävyisessä Nokia-salissa on nouseva katsomo, flyygeli ja puhujanpöytä.

Ensimmäisessä kokouksessaan valtuusto valitsee muun muassa valtuuston puheenjohtajat sekä jäsenet ja puheenjohtajat kaupunginhallitukseen ja lautakuntiin uudelle toimikaudelle. Koko esityslista on luettavissa täällä: Kaupunginvaltuuston kokouksen 16.8. esityslista

Kokous pidetään poikkeuksellisesti lukion Nokia-salissa, jossa on mahdollista kokoustaa valtuustosalia väljemmissä tiloissa.

Kokouksen suora videolähetys on katsottavissa Nokian kaupungin Youtube-kanavalta. Linkki lähetykseen päivitetään ennen kokousta kaupungin verkkosivuille. Tekstitetty video kokouksesta julkaistaan Youtube-kanavalla kahden viikon kuluessa lähetyksestä.

Kokouksen päätösten seuraaminen onnistuu myös Twitterissä. Tiedotus twiittaa kokouksista tunnisteella #Nokiavaltuusto.

Yleisö voi seurata kokousta myös paikan päällä Nokian lukiossa, osoitteessa Kylmänojankatu 3. Salissa noudatetaan turvaetäisyyksiä ja hyvää käsihygieniaa sekä suositellaan kasvomaskin käyttöä.

Kaupunki julkaisee keskeisistä päätöksistä tiedotteen verkkosivuilla maanantaina 16.8. kokouksen päätyttyä. Pöytäkirjat päivitetään verkkoon perjantaina 20.8.

Lue lisää: Nokian kaupunginvaltuuston kokoonpano

Lisätiedot: