Uusi Hyvä Asukas -lehti on ilmestynyt

Nokian kaupungin talven Hyvä Asukas -lehti on ilmestynyt. Lehteä voi lukea verkossa tai ottaa sen painettuna mukaansa eri puolilla Nokiaa sijaitsevista jakelupisteistä.

Asukaslehden 3_2019 kansikuva. Kaksi päiväkoti-ikäistä poikaa lumisessa maisemassa.

Lehdessä kerromme Nokian Lapsiystävällinen kunta -toimintamallista. UNICEFin mallin tavoitteena on auttaa kuntia edistämään lasten oikeuksien toteumista. Lasten ja nuorten osallisuutta päätöksentekoon nostetaan esille pääkirjoituksessa, jonka on kirjoittanut kahdeksasluokkalainen Nokian nuorisovaltuuston sihteeri Markus Koski.

Talvisessa lehdessä vinkkaamme myös Nokian joulunajan tapahtumista ja opastamme oman tontin lumenauraukseen. Lehdestä voi lisäksi ottaa talteen ensi maanantaina 15.12. alkavan lähijunaliikenteen aikataulut.

Hyvä Asukas -lehti 3/2019 verkkolehtenä

Painetun lehden jakelupaikat:

Prisma
K-Supermarket Löytis
Citymarket
uimahalli
terveyskeskus, Vihnuskadun toimipiste
Linnavuoren kirjasto
Kirjastoauto
Kerhola
Noste-kioski
Setori
virastotalo
kaupungintalo

Lehdestä voi antaa palautetta sähköpostitse viestinta(at)nokiankaupunki.fi tai ottamalla yhteyttä tiedottajaan. Seuraava Hyvä Asukas -lehti ilmestyy 2020 keväällä.

Lisätiedot:

Leena Karppi