Uusi Hyvä Asukas -lehti on ilmestynyt

Nokian kaupungin tuorein Hyvä Asukas -lehti on ilmestynyt. Lehteä voi lukea verkossa tai ottaa sen painettuna mukaansa eri puolilla Nokiaa sijaitsevista jakelupisteistä. Uusimmassa numerossa käsitellään jaksamista ja suunnataan katse tulevaisuuteen.

Korona-aika on aiheuttanut paljon muutoksia tavanomaiseen arkeemme. Poikkeuksellisten aikojen keskellä on tärkeää huolehtia itsestään ja muistaa katsoa myös kohti tulevaa. ”Huominen on toivoa täynnä”, kuten kaupunginjohtaja Eero Väätäinen muistuttaa uusimman asukaslehden pääkirjoituksessa.

Lehti tarjoaa lukijoille katsauksen Nokian kaupungin ajankohtaisiin asioihin, sekä näköalapaikan tulevaan. Tutustumme muun muassa tärkeään kiertotaloustyöhön sekä Myllyhaan ja Emäkosken koulujen hyvää vauhtia edistyviin rakennushankkeisiin.

Kirjasto- ja kulttuuritalo Virtaa lähestymme erityisesti luovien mahdollisuuksien näkökulmasta: tiesitkö jo, että Virrasta löytyy kirjojen lisäksi myös äänieristetty soittohuone kitaroineen, lasten joogaa sekä yli kuudenkymmenen lainattavan harrastevälineen lista? Millaisia mahdollisuuksia muuntuvat tilat tarjoavat kaupunkilaisille tulevaisuudessa?

Lue lehteä verkossa tai hae oma kappaleesi jakelupisteeltä:

Hyvä Asukas -lehti 1/2020 verkkolehtenä

Hyvä Asukas -lehti 1/2020(pdf)

Painetun lehden jakelupaikat:

• Prisma
  • K-Supermarket Löytis
  • Citymarket
  • Vihnusasema
  • kirjasto- ja kulttuuritalo Virta
  • Linnavuoren kirjasto
  • Kerhola
  • virastotalo
  • kaupungintalo
  • uimahalli

Lehdestä voi antaa palautetta sähköpostitse viestinta(at)nokiankaupunki.fi tai ottamalla yhteyttä tiedottajaan. Seuraava Hyvä Asukas -lehti ilmestyy vuonna 2021.

Lisätiedot:

Leena Syrjä