Unelmien liikuntapäivänä 10.5. nautitaan liikunnasta!

Nokialla Unelmien liikuntapäivää vietetään monipuolisten liikuntapajojen parissa Poutunpuistossa, kirjasto- ja kulttuuritalo Virrassa sekä Harjuniityn ulkoliikuntakeskuksessa. Tapahtumiin osallistuminen on maksutonta eikä ilmoittautumista pääsääntöisesti tarvita.

Unelmien liikuntapäivä on kaikenlaisen liikkumisen kokeilu ja pop up -päivä. Päivän tavoitteena on innostaa ihmisiä liikkumaan ja löytää uusia tapoja liikkua.

Nokialla on tarjolla erilaisia liikuntapajoja kaikenikäisille! Ohjelmassa on mm. tuolijumppaa, pilatesta, tanssia, pesistä, perheliikuntaa ja erkkajoogaa! Ohjelmaa ovat tuottamassa paikalliset seurat, Nokian yrittäjät ja Nokian kaupunki. Katso koko päivän ohjelma liikuntatapahtumat-sivustolta.