Unelmien liikuntapäivä liikuttaa jälleen 10.5. – Lähde mukaan!

Unelmien liikuntapäivä 10.5. on kaikenlaisen liikkumisen kokeilu ja pop up -päivä! Päivän tavoitteena on innostaa ihmisiä liikkumaan ja löytää uusia tapoja liikkua. Tänä vuonna Nokian kaupunki tarjoaa paikallisille toimijoille mahdollisuuden järjestää liikuntapajoja Poutunpuistossa koko Unelmien liikuntapäivän ajan.

Unelmien liikuntapäivä on Suomen Olympiakomitean koordinoima valtakunnallinen tapahtumapäivä. Päivää on toteuttamassa suuri joukko eri toimijoita yhdessä. Sitä ovat edistämässä lukuisat liikunta-, urheilu- ja terveysorganisaatiot sekä kunnat. Päivän tavoitteena on innostaa ihmisiä liikkumaan ja löytämään uusia tapoja liikkua.

Tänä vuonna Nokialla on tavoitteena koota liikuntatarjontaa Poutunpuistoon. Haastammekin paikalliset toimijat (seurat, yritykset, järjestöt ja muut yhteisöt) järjestämään maksuttomia liikuntapajoja ja näin tuomaan liikunnan riemua kuntalaisille! Varaa aika omalle liikuntapajallesi verkkolomakkeella 27.3. klo 9.00 alkaen (verkkolomake sulkeutuu 19.4.) ja tule mukaan liikuttamaan kuntalaisia! Liikuntapajoille on varattavissa puolen tunnin aikoja koko päivän ajan klo 9.00-20.00. Voit halutessasi varata myös useamman ajan samalla lomakkeella.

Nokian liikuntapalvelut kokoaa Unelmien liikuntapäivän ohjelman kaupungin verkkosivuille, somekanaviin ja Menokoneeseen, jotta kuntalaiset löytävät päivän tarjonnan mahdollisimman helposti.

Verkkolomakkeella voi myös ilmoittaa muualla Nokialla järjestettävästä maksuttomasta Unelmien liikuntapäivän tapahtumasta. Lisäämme myös nämä tapahtumat kaupungin verkkosivuille ja jaamme tietoa somessa. Huomaa, että emme lisää Poutunpuiston ulkopuolisia tapahtumia Menokoneeseen, joten halutessasi lisää itse tapahtumasi myös sinne.

Tervetuloa mukaan luomaan Unelmien liikuntapäivää Nokialle!